Glad sommar!

2025-07-18

Efter en intensiv och rolig vår tar vi på a-sidan nu sommarledigt. Vi skissar ända in i sommaren och stänger sedan mellan 7 juli – 1 augusti. Vi är tillbaka igen, utvilade och uppladdade, den 4:e augusti.

Allt gott och glad sommar från oss på a-sidan!

Se fler nyheter

Se alla nyheter

Avtackning inför föräldraledighet

Läs mer

Taklagsfest Hasselnöten kv. 4

I torsdags var det taklagsfest för Hasselnöten kv. 4! Husets tak är färdigt sedan en tid tillbaka, och under täckplasten pågår arbetet med fasaden, där sockelvåningens tegel snart är färdigmurat…

Läs mer

Studiebesök i Oslo

A-sidan är tillbaka på kontoret igen efter en fullspäckad studieresa till Oslo första veckan i maj! Vi har haft ett packat schema med två dagar i Oslo med stadsvandring i…

Läs mer
Hör av dig till oss